Minden, amit a hírnévmenedzsmentről tudni kell!

Tény, hogy online vállalkozását nagyban befolyásolja, hogy mások hogyan látják. Sajnos, amit az emberek az interneten mondanak, az nem mindig igaz. Azonban lépéseket tehet online hírnevének védelme érdekében, hogy vállalkozása továbbra is virágozhasson. Olvasson tovább, hogy többet megtudjon.

Soha ne veszítse el a hidegvérét az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadja meg, és ne viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, hiszen nem akar rossz hírnevet kelteni a vállalatának.

Amikor az emberek időt szánnak arra, hogy mondjanak valamit az Ön vállalkozásáról, fontos, hogy Ön elég udvariasan válaszoljon. Bár lehet, hogy Ön nagyon elfoglalt ember, ez azt mutatja a közönségének, hogy valóban törődik velük és azzal, amit mondani akarnak. Ez létfontosságú, ha állandó ügyfélkört szeretne fenntartani.

Fordítson nagy figyelmet arra, hogy hogyan érzékelik Önt az interneten. Egyetlen negatív eredmény a Google-on akár el is süllyesztheti Önt. Ha szemmel tartja a keresési eredményeket, biztosíthatja, hogy a negatív visszajelzések ne legyenek magasan a találatok között. Próbálja meg havonta néhányszor megtenni ezt.

Legyen ott, ahol az ügyfelei gyakran megfordulnak. Ha az ügyfelei gyakran látogatnak egy adott éttermet vagy más helyet, látogasson el oda gyakran. Azzal, hogy érdeklődik az ügyfelei iránt, azt látja, hogy kik is ők valójában, és sokkal jobb szolgáltatást tud majd nyújtani nekik. A legtöbb ember jobban érzi magát ezekben a társas helyzetekben, így nagyobb valószínűséggel engedik be Önt a bizalmukba.

Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve utat fog törni az online világba. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak.

Tartsa elégedettnek jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat feltűnő médiát használ az új ügyfelek bevonására, és semmit sem tesz a jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszafelé sülhet el, és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon a visszatérő ügyfeleknek olyan ösztönzőket, amelyeket az új ügyfeleknek nem kínálnak. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli az üzletüket.

A hírnévmenedzsment olyan készség, amelyet néhány nagyszerű vállalat nyújt a vállalkozásoknak. Annyi mindent kell figyelemmel kísérni, hogy nem biztos, hogy van ideje mindezt egyedül elvégezni. Egy kis útmutatás nagyon hasznos lehet.

Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, nem szabad eltávolítania azokat. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív értékeléseket kap, az emberek elkezdenek azon tűnődni, hogy vajon azért tesz-e dolgokat, hogy jobbnak tűnjön, mint amilyen.

Ha van egy vállalkozása, nagyon fontos, hogy kialakítson egy folyamatot a negatív értékelések kezelésére. Mindig megfelelően és gyorsan reagáljon a negatív véleményekre; ellenkező esetben a hallgatása közömbösségnek tűnhet. Ugyanilyen fontos, hogy a pozitív értékeléseket elismeréssel és megerősítéssel nyugtázza.

Ha cége negatív értékelést kap az interneten, ne reagálja túl a dolgot. Az egyik legrosszabb dolog, amit egy vállalat tehet, ha haraggal válaszol egy negatív megjegyzésre vagy panaszra. Ne próbáljon meg megtorlást gyakorolni a panaszt tevővel szemben sem. Az ilyen típusú reakciók nem oldják meg a problémát, és csak még inkább felhívják a figyelmet a negatívumokra.

Tegye meg most a megfelelő lépéseket, hogy megvédje online hírnevét. Sajnálatos lenne, ha legjobb erőfeszítéseit olyan hozzászólók hiúsítanák meg, akik nem tesznek mást, mint valótlanságokat terjesztenek. Ezt megelőzheti, ha proaktívan cselekszik, és a vezetői székben marad. A most kapott tippek segítségével ezt meg is teheti.

gyertya, házassági évforduló, pompom, esküvői torta, türkiz, a4, HP scanjet

1. gyertya

2. házassági évforduló

3. pompom  

4. esküvői torta

5. türkiz

6. a4

7. HP scanjet

8. HP scanjet

gyertya, házassági évforduló, pompom, esküvői torta, türkiz, a4, HP scanjet