Hogyan juthat el a cikke oda, hogy mások is elolvashassák

 

Azoknak, akik nem hisznek abban, hogy a cikkmarketing egy működő módszer és egy jövedelmező online üzleti lehetőség, csak annyit kell tennie, hogy követ néhány weboldalt, és megtalálja a kibertérben szétszórt tartalmukat. Kösse össze a pontokat, és megtalálja a bizonyítékot. Hasonlóképpen, olvassa el ezeket a tippeket, hogy lemásolja a képletet.

 

Használjon cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden egyes cikke végén. Az olvasónak ad egy kis háttérinformációt a cikk szerzőjéről, arról, hogy hol találhat további cikkeket ugyanattól az írótól, az esetlegesen folyamatban lévő projektjeiről, és néha egy képet is tartalmaz.

 

Miután megírta a cikkét, lektorálnia kell, mielőtt közzéteszi vagy elküldi. A modern szövegszerkesztő programok rengeteg helyesírás- és nyelvtani ellenőrzést tartalmaznak. Ne hagyatkozzon ezekre az alprogramokra; ezek idióták. A szerző általi gondos átnézést nem helyettesíti semmilyen automatizált eszköz. Még ha a lektorálás nem is fedez fel hibákat, nagy valószínűséggel felhívja a figyelmét valamire, amin javíthat (és javítania kellene!).

 

Ahhoz, hogy vonzani tudja az embereket az oldalára, jól kell tudnia írni. Ez magában foglalja annak biztosítását, hogy a cikkei nyelvtanilag helyesek, valamint az olvasó számára vonzóak legyenek. Ezáltal az olvasó valószínűleg többet akar majd megtudni, és hajlandó lesz egy másik időpontban visszatérni.

 

Cikkeinek a következő lépésre kell irányítaniuk az olvasókat. Az olvasók öt lépésben konkrét megoldást szeretnének látni, de általában ennél többre van szükség. Mielőtt elkezdené megírni a cikkét, meg kell határoznia, hogy az olvasóinak melyik konkrét lépést kell megtenniük legközelebb. Alkalmazza ezt a cikkeiben úgy, hogy az olvasókat egy értékesítési tölcsérbe vezesse a megoldás ígéretével.

 

Végezzen annyi kutatást, amennyit csak tud a cikkmarketinggel kapcsolatban. Számos forrás áll rendelkezésre nyomtatásban és online. Találhat könyveket, blogokat, weboldalakat, és még néhány nagyon jó e-könyvet is letölthet, hogy nagyszerű útmutatásokat kapjon. Vegyen néhány jegyzetet ezekből a forrásokból, majd illessze be őket a marketingtervébe vagy annak köré. Ezeket útmutatóként kell használni, nem pedig a tényleges stratégiaként - ezt magának kell megírnia.

 

A cikkek marketingje során vegye figyelembe a tartalmat. A borzalmas, rosszul megfogalmazott részekkel és a magyar nyelv rossz ismeretével rendelkező tartalom csak a hírnevét fogja tönkre tenni. Legyen következetes a cikkek minőségének ellenőrzésében, és írjon a tartalom szem előtt tartásával. A keresőoptimalizálással később foglalkozzon.

 

Néha előfordulhat, hogy az ember siet, hogy tartsa a határidőt egy cikkel, amit el fog készíteni. Ez sajnos hanyag hibákhoz vagy egy egyébként rossz minőségű cikkhez vezethet. A cikkmarketing egyik fontos szempontja, hogy az ember szervezett maradjon, és jól tudja, hogy mennyi időre lesz szüksége.

 

A sikeres cikkmarketing-formula megtalálása fontos, ha azt reméli, hogy egy jövedelmező, eredményes kampányt felügyelhet. Ha rosszul jár el, az az erőfeszítései kolosszális pazarlását jelenti. Győződjön meg róla, hogy nem pazarolja az időt és a pénzt. Kövesse a fent olvasottakat a cikkmarketing-kampánya felépítéséhez.