Mennyire jó az üzleti hírnév? Ezek a tippek segíthetnek!
Ha bármilyen online jelenléte van, akkor sokszor felügyelnie kell azt. Az emberek által a neten mondott dolgok késztethetnek vagy sem, függetlenül attól, hogy igazak-e vagy nem. Szerencsére van néhány óvintézkedés, amellyel megvédheti magát. Olvassa tovább, hogy megtudja, mik azok.
Figyelje az ügyfelet. Egy nagyvállalkozás esetében ez még jövedelmező is. Az ügyfelek szeretik tudni, hogy számítanak. Vezessen be automatizált rendszereket, amelyek segítenek kapcsolatba kerülni velük. Kérje meg őket, hogy adjanak visszajelzést a legutóbbi vásárlásokról.
Tegyen reális elvárásokat az ügyfelekkel. Ha kisvállalkozása van, tájékoztassa ügyfeleit, mikor válaszolnak kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal választ adni, helyezzen el egy szalaghirdetést, amely szerint minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolni fognak.
Próbáljon meg olyan social hálózatot használni, mint a LinkedIn, hogy segítsen hírnevének kezelésében. Ez a közösségi hálózat valamivel magasabb rangú lehet, mint a többi. A B2B vállalatok számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis szeretnek a LinkedIn-en keresni szakmai szolgáltatásokat a keresők helyett.
Moderálási irányelveket tehet közzé minden webhelyén és közösségi média webhelyén. Irányelvek közzétételével a látogatók tudni fogják, mi és mi nem elfogadható válasz az Ön weboldalán és a közösségi oldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, amely nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és magyarázza el, miért távolították el a bejegyzést.
Mielőtt elkezdené értékesíteni az ügyfeleket, győződjön meg róla, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai adatokkal. Ez segít kitalálni, hogyan lehet kapcsolatba lépni velük. Állítólag a hangvétele, a tartalma és a szóhasználata különbözik attól az embertípustól, amelyhez fellebbezni próbál.
Legyen profi, ha közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes szakzsargon és szleng, például LOL, YW vagy TY használatát. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre, ugyanúgy, mint az ügyfeleknek személyes találkozás során. Használjon megfelelő angol nyelvet és olvassa el az összes választ, mielőtt közzéteszi őket.
Ahhoz, hogy üzleti hírnevét a megfelelően kézben tartsa, tegye egyszerűvé a márkaépítést. Használjon tiszta betűtípust és színpalettát. Győződjön meg arról, hogy logója egyszerű és egyértelműen közli, mit csinál. Ezeknek az elemeknek ott kell lenniük minden vállalati anyagon. Próbálja meg elkerülni az összetett és összemosott elemek használatát a márkaépítésben.
Ha hamis információkat talál a vállalatáról online, kérje meg a webmestert, hogy távolítsa el azokat. Ha megalapozott bizonyítéka van az információk rágalmazó jellegének, a webhely legtöbb tulajdonosának azonnal el kell távolítania azokat.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módszer a vállalat hírnevének megerősítésére, ha jótékonysági cselekedeteket hajt végre a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó nyilvánosságot fog kapni, és lehetőséget ad arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgethessen, akikkel egyébként soha nem elegyedne szóba.
Meg kell terveznie üzleti lépéseit online. Nem csak véletlenszerűen válaszolhat az ügyfelek összes bejegyzésére. Szüksége van egy kis időre, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk fordulni, és mit fog mondani. Ennek elmulasztása problémákat okozhat az Ön számára.
Most, hogy elolvasta ezt a cikket, láthatja, miért olyan fontos az online hírneve. Ne hagyja, hogy mások tevékenysége befolyásolja vállalkozása sikerét. Vegye figyelembe az imént adott tanácsokat. Ügyeljen arra, hogy online hírneve egyelőre és az elkövetkező években is tapintatos maradjon.
Utolsó kommentek