Cikk marketing tanácsok

A cikkmarketing olcsó lehetőséget biztosít a vállalkozások számára, hogy széles közönséghez juttassák el a cégükkel kapcsolatos információkat. A sajtóközleményektől eltérően ezek a cikkek egy iparágra összpontosítanak, a szállító szervezetnek nyújtott hitelekkel. Olvassa el ezeket a tippeket arról, hogyan használhatja a cikkmarketinget, hogy növelje láthatóságát és expozícióját a piacon!

Igyekezzen a kulcsszavak szinonimáit és többes számú szavait is beilleszteni a webhelyén található minden cikkbe. Ez optimalizálja webhelyét a keresőmotorok számára, mivel az oldalai sokkal több keresési lekérdezésre lesznek relevánsak. Amikor szinonimákat és többes számokat épít be a cikkeibe, mindig ügyeljen arra, hogy a szövegnek még mindig legyen értelme az emberi olvasó számára.

Adjon releváns, hasznos információkat. Minden leendő ügyfél vagy vásárló tudni szeretné, hogy kap valamit a cikkéből; ha tetszik neki, amit olvas, többet is akar majd Öntől.

Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne minden cikkben egy terméket dobjon be. Az emberek elolvassák a minőségi cikkeket, de belefáradnak az állandó marketingbe. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.

Még ha ki is szervezi az oldala írását, ügyeljen arra, hogy mindig a lehető legszemélyesebb és legeredetibb módon jelenjen meg. Ennek jó módja, ha megírja a saját oldalát, majd elküldi egy szakembernek az utolsó simítások elvégzésére.

Ellen kell állni annak a késztetésnek, hogy az indexeket elárasszák ugyanannak a cikknek a másolataival. A cikkmarketing-stratégia részeként számos cikkindexet lehet kihasználni. Csábító lehet ugyanazt a cikket több különböző indexen is használni. A keresőmotorok ezt észreveszik, és ez hatással lehet a rangsorolásra.

Maradjon a témánál. A cikkeinek mindig relevánsnak kell lennie ahhoz, amit népszerűsít. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy bedobjon egy történetet a nemrégiben a Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom illeszkedjen a témához, ezért ügyeljen arra, hogy ne térjen el túlságosan a témától.

Válasszon okos címet. Azt akarja, hogy a cikke címe egyrészt releváns legyen a cikkhez, másrészt kereshető legyen, hogy könnyen megtaláljanak. Használjon érdekes címet, amely a legfontosabb kulcsszavakat is tartalmazza, hogy mind a célközönséget, mind a keresőmotorokat magához vonzza.

Természetesen tudja, hogy minden hibát tanulási lehetőségként kell kezelni. Ha azonban a cikkmarketing területén tevékenykedik, a hibák még a tanulásnál is jobbak. Friss témákat jelentenek a cikkei számára. Írjon cikket a hibáiról! Tanítsa meg az olvasóit arra, hogy mit csinált rosszul, és mit tehetnek jól, hogy elkerüljék a hibát.

Használja az ebben a cikkben található javaslatokat, hogy kihasználja a hatalmat vagy a cikkmarketinget a vállalkozása számára. Ez a marketingmódszer bármilyen típusú vállalkozásnál, bármilyen iparágban működik. Néhány egyszerű művelettel gyorsan növelheti cége helyezését az iparágában, és nagymértékben növelheti a láthatóságot.