Tégla marketing siker: Hasznos tippek és trükkök

Egy jó tégla-marketing kampány drámai eredményeket hozhat az online üzleti tulajdonos számára, amely potenciális ügyfélkörének bővítésére törekszik. A cikkmarketing nemcsak az írást foglalja magában. Vannak egyszerű lépések, amelyek megsokszorozhatják a cikkek hatékonyságát. Ez a cikk néhány tippet tartalmaz az Ön számára a saját cikk-marketing kampányának elindításához.

Légy merész és erőteljes szavaival. Az olvasók tudni akarják, hogy az író valóban az agya. Ahhoz, hogy még jobban befolyásolja őket, használjon erős megfogalmazást, hogy igazolja a véleményét. Merítse félre a legerősebb szavait, és golyópontok segítségével vonzza a szemüket azon helyekre, amelyekre a legjobban összpontosít.

Kezdje egy felejthetetlen címmel. Ne feledje, hogy a cím létrehozása olyan, mintha első benyomás lenne. Az erőteljes kezdés felhívja az olvasó figyelmét és arra készteti őt, hogy tovább olvassa. Jó cím nélkül a cikk elkerülhető, és soha nem olvasható, pazarolja az idejét és erőfeszítését.

Fontolgassa meg, hogy másoknak fizetje-e cikkcikk-marketingjét, ha már jó kezdetben van. Ez lehetővé teszi a mennyiség forgalmazását. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik a több ezer kiváló minőségű cikk üzembe helyezését és elkészítését néhány napon belül. Ne felejtse el előzetesen képesíteni a munkavállalókat, különben spambe fulladnak.

Kerülje el ugyanazon cikk azonos verzióinak közzétételét több indexben. Több ezer elérhető téma található, tehát egyszerűnek kell lennie az egyedi portfólió létrehozásáról. Könnyű a kísértés, hogy ugyanazt a cikket újra és újra elküldje a rengeteg indexnek. Ez egy hiba, mivel a keresőmotorok okosak az ilyen viselkedéshez, és az ilyen cikkekre mutató linkeket nagymértékben kedvezményesítik a weboldalak rangsorolásakor.

Győződjön meg arról, hogy minden írt cikk egyedi és eredeti tartalommal rendelkezik. Az olvasónak nem kell képesnek lennie arra, hogy hasonló témát keressen, és állítólag eredeti cikkéből szó-szó másolatot készítsen. Adja meg saját betekintését és személyes ötleteit, és világosan fejezze ki őket írás közben.

Kerülje az azonos vagy hasonló című cikkek benyújtását. A cikk semmiképpen sem tűnik egyedinek, ha ugyanazzal a címmel rendelkezik, mint egy másik cikk. Az egyes cikkeknek egyedi címet kell adniuk, és a cikknek különböző helyszíneken való feladásához a cikknek öt-húsz verzióval kell rendelkeznie. Ne feledje, hogy a kulcsszónak mindig szerepelnie kell a címben.

A késztermék előállítása előtt gondosan szerkesztenie kell azokat a cikkeket, amelyeket piacra dob. Ez a szerkesztési folyamat biztosítja, hogy semmilyen hanyag hiba ne kerüljön bele a végtermékbe, amelyet a fogyasztók látnak. A gondos szerkesztéssel javíthatja cikkeik marketingképességének hatékonyságát.

Azok a weboldaltulajdonosok, akik cikkek marketingjét használják vállalkozásuk reklámozásához, nem csupán az online forgalom növekedését látják. Egy jó cikkmarketing stratégia nem csak több webhely-látogatót fog biztosítani, hanem arra készteti őket is, hogy megvásárolják azt, amit a webhely értékesít. Cikkek írásával és hatékony felhasználásával a webhelytulajdonosok nagy lendületet adhatnak vállalkozásuknak.